سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سکه دولت عشق

«کلبه عموتم» نوشته خانم «هریت بیچر استو» رمانی است که انتشار آن کمک بزرگی به لغو قانون برده داری در آمریکای شمالی و جنوبی کرد. این رمان به بسیاری از زبان های دنیا ترجمه شده و از پر فروش ترین کتاب های جهان به شمار می رود.
در حال خواندن چند بار? این رمان، سخنان مردی سفید پوست که مخالف برده داری است، نظرم را جلب کرد:
«من نزد شما اقرار می کنم که از کلیسا رفتن خودداری می کردم برای این که کشیش ها در کلیسا موعظه می کردند و می گفتند که برده فروشی را «انجیل» مجاز دانسته . من نمی توانستم مطالبی را که آنان به زبان های یونانی و عبری می گفتند پاسخ دهم بنابراین از انجیل گرفته تا کلیسا و کشیش همه را ترک گفتم.»
من فکر می کردم فقط اسلام برده داری را مجاز دانسته!



  • کلمات کلیدی :
  • نوشته شده در  چهارشنبه 94/8/6ساعت  12:26 صبح  توسط مریم غفاری جاهد 
      نظرات دیگران()


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    جشن یا عزا؟ مسأله این است!!!!
    آدم عجیب کارهای عجیب تر!
    الاغ و علفهای قرمز
    ;کتری!
    دلخوشیهای خوابگاهی
    عکس های گمشده
    اخلاق فدای مذهب
    خلاف مجاز!
    [عناوین آرشیوشده]
     
    *AboutUs*>